Из техничких разлога садржај читалишта можете пратити искључиво на латиници.

Pauk na Internetu

Poznata narodna izreka „Pauk na vezi“ prilično čudno zvuči. Malo manje je čudno za slona jer o tome bar postoji dečja pesma „dal' slon telefonira il' telefon slonira“. A tek „pauk na Internetu“? To znači da sedi za računarom i prebira po mišu ili tastaturi. Pauk na mišu nije nikakva neobičnost ako znamo da krpelji spadaju u porodicu paukova (tzv. arahnide).

Опширније...

Izvestaj sa Hackathon takmičenja

Timovi sa RAFa:

· Infinity: Miloš Biljanović, Dejan Pekter, Uroš Joksimović, Oroš Jozef

· Tanja Vetrović Panković (3 mesto): Nikola Stoiljković

· Mićko the Komplajler (bez nagrade): Nikola Smiljković, Dimitrije Dimić

 

Опширније...

Ekspertni sistemi (2.)

Analogija sa čovekovim načinom rešavanja problema

Da bi se uspostavile analogije sa čovekovim načinom rešavanja problema, potrebno je odgovoriti na sledeća pitanja:

• Šta je pozajmljeno od čoveka u izradi ekspertnih sistema?

• Koje su misaone aktivnosti eksperta u rešavanju problema?

• Ko učestvuje u izgradnji ekspertnih sistema?

• Šta je dobro u ekspertnim sistemima?

• Zašto je potrebno ostaviti mesto čoveka u ekspertnom sistemu?

Опширније...

Ekspertni sistemi (1.)

Pod ekspertnim sistemima podrazumeva se uspostavljanje unutar računara dela veštine nekog eksperta koji se bazira na znanju i u takvom obliku da sistem može da ponudi inteligentan savet ili da preuzme inteligentnu odluku o funkciji koja je u postupku. Ekspertni sistem poseduje i karakteristiku da na zahtev verifikuje svoju liniju rezonovanja, tako da direktno obaveštava korisnika koji postavlja pitanje.

Опширније...

CRM u bankarstvu (6.)

Komponente CRM rešenja

CRM je rešenje za rad s klijentima koje osigurava alate i mogućnosti koje su potrebne za stvaranje i jednostavno održavanje jasne slike o klijentima, od prvog kontakta do kupovine bankarskih proizvoda i postprodajnih aktivnosti. CRM modulima prodaje, marketinga i podrške klijenata donosi brzo, fleksibilno i dostupno rešenje koje omogućava konzistentna, merljiva poboljšanja u svakom poslovnom procesu. To znači prisnije odnose s klijentima i pomoć pri dostizanju novih nivoa profitabilnosti.

Опширније...

CRM u bankarstvu (5.)

Microsoft Dynamics

Upravljanje odnosima s kupcima (CRM) postalo je neizostavan deo savremenog poslovanja. To je strategija preduzeća koja je u središte postavila klijenta, partnera. Zasniva se na integrisanom upravljanju tržištem, prodaji i izvođenju usluga za klijente, kao ključnim funkcijama kompanija koje su u svakodnevnom kontaktu s klijentima i strankama. Osigurava efikasno i merljivo pridobijanje novih klijenata, pospešuje vernost i zadovoljstvo postojećih.

Опширније...