Kriza COVID-19 ubrzava uspon virtualnih pozivnih centara
Rad pozivnih centara sve je više daljinski, ali pandemija je ubrzala trend podrške korisničkom iskustvu u radu od kuće, kako svedoče IT lideri u T-Mobile-u i American Express-u.
Pandemija coronavirusa naterala je IT vođe da idu vratolomnim tempom i ostvare ciljeve za koje nikada nisu verovali da su verovatni, a kamoli mogući. Možda nigde ovo nije bilo akutnije nego u pozivnom centru. T-Mobile je, na primer, zbog pandemije poslao 12.000 predstavnika kupaca iz 17 pozivnih centara širom sveta da rade od kuće, kaže Cody Sanford, šef službe za telekomunikacije ove kompanije i glavni direktor proizvoda. Ova promena, za koju su bile potrebne dve i po nedelje, zahtevala je mukotrpne procedure da se hardver i softver „higijenski“ isporuči kućama zaposlenih, zadatak koji Sanford opisuje kao jedan od najtežih naglih preokreta tokom svog mandata kao direktora. "Morali smo forenzički da obnovimo sve operacije za brigu o kupcima", kaže Sanford za CIO.com.