11 razloga zašto korisnici i dalje mrze vaš softver
Veliki potrošački softver, aplikacije i veb lokacije rađaju kod vaših poslovnih korisnika preterana očekivanja od onog što vaš mali tim za razvoj može da uradi. Evo kako da se reše njihove (često opravdane) žalbe. Da li je Linkoln rekao da sav softver mrzimo bar neko vreme i da neki softver mrzimo sve vreme? Rekao bi to. Hvala bogu da ne možemo sav softver da mrzimo stalno jer, nakon što pogodimo pravu kombinaciju pritisaka na miša i tastaturu, većina tog softvera radi čarobne stvari. Šteta što put do tog rezultata često uključuje psovke i čupanje kose - posebno ako je kôd iz vaše vlastite kuće. Čak i da mrzimo korišćenje velikih proizvoda, aplikacija i veb lokacija, ocenjivanje razvoja softvera često nije fer prema prilagođenim projektima za posebne zadatke preduzeća. Uostalom, postoje na stotine ako ne i hiljade programera koji rade na velikim softverima i uslugama od kojih potrošači zavise u svakodnevnom životu. Postoje čitavi timovi posvećeni samo delu za plaćanje kreditnim karticama i čitave zgrade pune radnika posvećenih rešavanju kako da ljudi kliknu češće za jedan procenat. Ali teško je o manjim internim projektima ne suditi prema standardima koje postavljaju ove brigade programera.