Из техничких разлога садржај читалишта можете пратити искључиво на латиници.

CRM u bankarstvu (6.)

Komponente CRM rešenja

CRM je rešenje za rad s klijentima koje osigurava alate i mogućnosti koje su potrebne za stvaranje i jednostavno održavanje jasne slike o klijentima, od prvog kontakta do kupovine bankarskih proizvoda i postprodajnih aktivnosti. CRM modulima prodaje, marketinga i podrške klijenata donosi brzo, fleksibilno i dostupno rešenje koje omogućava konzistentna, merljiva poboljšanja u svakom poslovnom procesu. To znači prisnije odnose s klijentima i pomoć pri dostizanju novih nivoa profitabilnosti.

 

Prodajni modul

Čak i za preduzeća s najzahtevnijim prodajnim procesima Microsoft CRM osigurava jednostavnu upotrebnu funkcionalnost i mogućnost za poboljšanje načina na koje odeljenja prodaje i marketinga targetiraju nove klijente, upravljaju marketinškim kampanjama i vode prodajne aktivnosti.

Prodajni modul pomaže:

· Da se poveća prodajni „levak“ kvalifikovanim kupcima.

· Usmeravanje prodajne strategije centralizovanim, usklađenim prodajnim procesima.

· Prodajnom timu da dođe dobro pripremljen na važne sastanke s klijentima – pristupom do prodajnih prilika i proteklih aktivnosti za svakog klijenta.

Marketing: Bolje odlučivanje i jasniji pogled na klijente

Banner_Da_li_cuvate_V02

U današnjoj, informacijama vođenoj ekonomiji, većina preduzeća preplavljena je podacima o klijentima. Uspeh zahteva sposobnost transformisanja tih podataka u jasne, upotrebljive informacije i znanje i brži odziv na promenljive potrebe i želje korisnika. Korišćenjem Microsoft CRM-a odeljenje prodaje i marketinga ima pristup svim informacijama o klijentima, nezavisno od toga kada su nastale, i to zajedno sa alatima potrebnim za promenu tih informacija u daljnjem radu.

To odeljenju prodaje i marketinga omogućava:

· kreiranje određenog proizvoljnog pogleda na svakog klijenta, zavisno od izabranih podataka;

· usmerene marketinške akcije korišćenjem inteligentnih lista i metoda za segmentaciju;

· izvođenje uspešnijih marketinških kampanja uz pomoć moćnih analitičkih metoda;

· razumevanje onog što korisnici stvarno govore pomoću alata za izveštavanje i analizu, ugrađenih u Microsoft SQL Server.

Podrška: Osiguravanje veće vrednosti klijentima

Svaki kontakt s klijentom jeste prilika za povećanje lojalnosti kupca, osiguravanjem visokokvalitetnih, personalizovanih usluga. Budući da organizacija ima koristi ako klijentima nudi tačno određene, relevantne informacije o proizvodima i uslugama koji ih zanimaju, Microsoft CRM može da doprinese poboljšanju odnosa s klijentima, i tako poveća mogućnosti kako za veću zaradu od prodaje tako i za prodaju više različitih artikala.

Modul za podršku omogućava:

· brži odziv na zahteve klijenata osiguravanjem pravilnih odgovora u realnom vremenu;

· rešavanje zahteva stranaka u skladu sa željenim nivoom usluge;

· korišćenje centralizovanog planiranja i otpremanja za upravljanje izvorima i koordinaciju usluga.

Zaključak

Ovaj rad fokusiran je na novu tehnologiju koja se implementira u banci Intesa – Microsoft Dynamics CRM. Banca Intesa kao jedna od vodećih banaka na domaćem tržištu prepoznala je Microsoft Dynamics CRM kao tehnologiju koja će joj obezbediti održivu konkurentsku prednost.

U radu sam se potrudio da prikažem prednosti korišćenja Microsoft Dynamics CRM-a koje su nesumnjivo brojne. Međutim, svaka organizacija, interno, pre nego što se odluči za implementaciju Microsoft Dynamics CRM-a u svoj sistem poslovne informatike, mora da odmeri potencijalne buduće troškove, s jedne strane, a s druge potencijalne dobitke.

{/xа}
Рачунарски факултет Рачунарски факултет 011-33-48-079