Из техничких разлога садржај читалишта можете пратити искључиво на латиници.

Šta treba da znate o struktuiranom upitnom jeziku (SQL-u)

Struktuirani upitni jezik (SQL) je skup naredbi koje se koriste za rad sa relacionom bazom podataka. U stvari SQL je jedini jezik koga razume većina baza podataka. Kad god radite sa nekom bazom podataka, softver prevodi vaše naredbe (bez obzira na to da li ste kliknuli na dugme miša ili ste popunjavali obrazac) u naredbu u SQL-u koju baza podataka zna kako da protumači. SQL ima tri glavne komponente: jezik za manipulisanje podacima (DML), jezik za definisanje podataka (DDL) i jezik za kontrolu pristupa podacima (DCL).

Опширније...

Šta je novo u mašinskom obučavanju TensorFlow

Googleova biblioteka za mašinsko obučavanje TensorFlow 1.8 dodaje poboljšanu podršku za Google Cloud TPU i prethodno preuzimanje u memoriju grafičkog procesora. TensorFlow, Google-ov doprinos svetu mašinskog učenja i nauke o podacima, predstavlja opšti okvir za brzo razvijanje neuronskih mreža. Uprkos tome što je relativno nov, TensorFlow se već prihvata kao zajednička platforma za duboko obučavanje, zahvaljujući snažnim apstrakcijama i lakoći korišćenja.

Опширније...

Kako podesiti kancelariju za video konferencije

Svi želimo da izgledamo najbolje, posebno kada koristimo video za daljinski poslovni sastanak. Ovih deset saveta će vam obezbediti samopouzdanje za tu video konferenciju. Možda ste udaljeni zaposleni koji učestvuje na sedmičnoj konferenciji vaše kompanije, ili prodavac koji želi da promoviše proizvod potencijalnom klijentu na drugoj lokaciji, ili vas izvršna osoba u firmi sa sedištem na drugom kraju zemlje intervjuiše za zaposlenje.

Опширније...

Pravljenje dobrog korisničkog interfejsa (III deo)

Dobar korisnički interfejs lako pridobija kupce i lako se koristi. Drugim rečima, dobar je i za poslovnu stranu i za one koji ga koriste. Ovde je jedan radni spisak ideja koje aktivno testiramo i ekskluzivno pišemo o njima. Pred nama je još dug put. Mi stalno učimo po čemu su neki korisnički interfejsi bolji, tako što isprobavamo ove ideje u različitim kombinacijama na pravim projektima optimizacije. Istovremeno, naši izvrsni klijenti nam dozvoljavaju da prenosimo detaljne priče o optimizacijama od kojih možete da učite. Dugoročno, naš cilj je da napravimo jedno spremište svedočenja koje će jasno pokazati koje ideje su se pokazale više a koje manje korisnim. Nadamo se da će to drugima olakšati život.

Опширније...

Pravljenje dobrog korisničkog interfejsa (II deo)

Dobar korisnički interfejs lako pridobija kupce i lako se koristi. Drugim rečima, dobar je i za poslovnu stranu i za one koji ga koriste. Ovde je jedan radni spisak ideja koje aktivno testiramo i ekskluzivno pišemo o njima. Pred nama je još dug put. Mi stalno učimo po čemu su neki korisnički interfejsi bolji, tako što isprobavamo ove ideje u različitim kombinacijama na pravim projektima optimizacije. Istovremeno, naši izvrsni klijenti nam dozvoljavaju da prenosimo detaljne priče o optimizacijama od kojih možete da učite. Dugoročno, naš cilj je da napravimo jedno spremište svedočenja koje će jasno pokazati koje ideje su se pokazale više a koje manje korisnim. Nadamo se da će to drugima olakšati život.

Опширније...

Pravljenje dobrog korisničkog interfejsa (I deo)

Dobar korisnički interfejs lako pridobija kupce i lako se koristi. Drugim rečima, dobar je i za poslovnu stranu i za one koji ga koriste. Ovde je jedan radni spisak ideja koje aktivno testiramo i ekskluzivno pišemo o njima. Pred nama je još dug put. Mi stalno učimo po čemu su neki korisnički interfejsi bolji, tako što isprobavamo ove ideje u različitim kombinacijama na pravim projektima optimizacije. Istovremeno, naši izvrsni klijenti nam dozvoljavaju da prenosimo detaljne priče o optimizacijama od kojih možete da učite. Dugoročno, naš cilj je da napravimo jedno spremište svedočenja koje će jasno pokazati koje ideje su se pokazale više a koje manje korisnim. Nadamo se da će to drugima olakšati život.

Опширније...