Из техничких разлога садржај читалишта можете пратити искључиво на латиници.

Cloud computing (4.)

12. Oblasti na koje će Cloud najviše uticati

Prema istraživanju Svetskog Ekonomskog Foruma, budućnost ovog poslovnog modela je zaista svetla zbog činjenice i predviđanja mnogih načina upotrebe, kako u poslovnom okruženju, tako i u mnogim drugim sferama ljudskog delovanja.

Na slici ispod prikazan je uticaj u oblasti zdravstva i medicine uopšte. Novi načini upotrebe podrazumevaju masovnu kolaboraciju učesnika širom sveta koja će pomoći da se otkriju novi lekovi na sveopštu korist celog društva.

Опширније...

Cloud computing (3.)

9. Uticaj Cloud Computinga na moderno poslovanje

Pored očiglednog proboja ovog novog biznis modela među obične, kućne korisnike, ono što je još važnije je upotreba Cloud-a u poslovne svrhe. To je ujedno i mesto gde je najviše novca u opticaju, a neka velika imena su već odavno počela da ulažu znanje, iskustvo i novac, uključujući se u trku koja je već počela. Iako je ovaj pojam još uvek izložen raznim diskusijama, i neki ga čak i osporavaju, bliska budućnost će pokazati koliko će Cloud imati uticaja na način na koji koristimo Internet, a to je posebno važno u poslovnoj sferi.

Опширније...

Cloud computing (2.)

6. Poređenje sa sličnim tehnologijama

Cloud computing nije nova, revolucionarna tehnologija, niti je ideja potekla iz 21. veka. Slične tehnologije i poslovni modeli postojali su i ranije, tako da su temelji ovog načina pružanja usluga postavljeni daleko pre pojave Interneta u kakvom obliku ga danas poznajemo. Može se reći da ova ideja objedinjuje u sebi mnoge elemente ranijih oblika sličnih tehnologija, ali ipak potrebno je praviti razliku između Cloud-a i sledećih sistema:

Опширније...

Cloud computing (1.)

Nastanak ovog poslovnog koncepta i samog termina vezuje se za poslednju deceniju, a njegov značajniji razvoj i prihvatanje od strane šire informatičke zajednice desio se tek u poslednjih 4-5 godina. Kao relativno nova disciplina, Cloud Computing tek dobija na značaju i uticaju u svim sferama, kako privatnoj tako i poslovnoj, a u prilog tome govore i činjenice da se sve više velikih kompanija uključuje u ovaj trend. To podrazumeva više novca koji je u opticaju, više hardverske infrastrukture, sofverskih poboljšanja, kao i nova softverska rešenja, angažovanje sve više stručnjaka u raznim oblastima, ali i pojavu nekih sasvim novih zanimanja u IT sektoru.

Опширније...

CRM u bankarstvu (6.)

Komponente CRM rešenja

CRM je rešenje za rad s klijentima koje osigurava alate i mogućnosti koje su potrebne za stvaranje i jednostavno održavanje jasne slike o klijentima, od prvog kontakta do kupovine bankarskih proizvoda i postprodajnih aktivnosti. CRM modulima prodaje, marketinga i podrške klijenata donosi brzo, fleksibilno i dostupno rešenje koje omogućava konzistentna, merljiva poboljšanja u svakom poslovnom procesu. To znači prisnije odnose s klijentima i pomoć pri dostizanju novih nivoa profitabilnosti.

Опширније...

Рачунарски факултет Рачунарски факултет 011-33-48-079