Из техничких разлога садржај читалишта можете пратити искључиво на латиници.

Cloud computing (2.)

6. Poređenje sa sličnim tehnologijama

Cloud computing nije nova, revolucionarna tehnologija, niti je ideja potekla iz 21. veka. Slične tehnologije i poslovni modeli postojali su i ranije, tako da su temelji ovog načina pružanja usluga postavljeni daleko pre pojave Interneta u kakvom obliku ga danas poznajemo. Može se reći da ova ideja objedinjuje u sebi mnoge elemente ranijih oblika sličnih tehnologija, ali ipak potrebno je praviti razliku između Cloud-a i sledećih sistema:

Опширније...

Cloud computing (1.)

Nastanak ovog poslovnog koncepta i samog termina vezuje se za poslednju deceniju, a njegov značajniji razvoj i prihvatanje od strane šire informatičke zajednice desio se tek u poslednjih 4-5 godina. Kao relativno nova disciplina, Cloud Computing tek dobija na značaju i uticaju u svim sferama, kako privatnoj tako i poslovnoj, a u prilog tome govore i činjenice da se sve više velikih kompanija uključuje u ovaj trend. To podrazumeva više novca koji je u opticaju, više hardverske infrastrukture, sofverskih poboljšanja, kao i nova softverska rešenja, angažovanje sve više stručnjaka u raznim oblastima, ali i pojavu nekih sasvim novih zanimanja u IT sektoru.

Опширније...

CRM u bankarstvu (6.)

Komponente CRM rešenja

CRM je rešenje za rad s klijentima koje osigurava alate i mogućnosti koje su potrebne za stvaranje i jednostavno održavanje jasne slike o klijentima, od prvog kontakta do kupovine bankarskih proizvoda i postprodajnih aktivnosti. CRM modulima prodaje, marketinga i podrške klijenata donosi brzo, fleksibilno i dostupno rešenje koje omogućava konzistentna, merljiva poboljšanja u svakom poslovnom procesu. To znači prisnije odnose s klijentima i pomoć pri dostizanju novih nivoa profitabilnosti.

Опширније...

CRM u bankarstvu (5.)

Microsoft Dynamics

Upravljanje odnosima s kupcima (CRM) postalo je neizostavan deo savremenog poslovanja. To je strategija preduzeća koja je u središte postavila klijenta, partnera. Zasniva se na integrisanom upravljanju tržištem, prodaji i izvođenju usluga za klijente, kao ključnim funkcijama kompanija koje su u svakodnevnom kontaktu s klijentima i strankama. Osigurava efikasno i merljivo pridobijanje novih klijenata, pospešuje vernost i zadovoljstvo postojećih.

Опширније...

CRM u bankarstvu (4.)

Orijentacija ka korisniku

CRM je u tesnoj vezi s marketingom. Kompletna strategija i aktivnosti usaglašene su sa aktivnostima marketinga, prodaje i brigom o korisnicima. Pri tome se maksimiziraju efekti same interakcije.

Опширније...

Рачунарски факултет Рачунарски факултет 011-33-48-079