Из техничких разлога садржај читалишта можете пратити искључиво на латиници.

Cloud computing (1.)

Nastanak ovog poslovnog koncepta i samog termina vezuje se za poslednju deceniju, a njegov značajniji razvoj i prihvatanje od strane šire informatičke zajednice desio se tek u poslednjih 4-5 godina. Kao relativno nova disciplina, Cloud Computing tek dobija na značaju i uticaju u svim sferama, kako privatnoj tako i poslovnoj, a u prilog tome govore i činjenice da se sve više velikih kompanija uključuje u ovaj trend. To podrazumeva više novca koji je u opticaju, više hardverske infrastrukture, sofverskih poboljšanja, kao i nova softverska rešenja, angažovanje sve više stručnjaka u raznim oblastima, ali i pojavu nekih sasvim novih zanimanja u IT sektoru.

Опширније...

CRM u bankarstvu (6.)

Komponente CRM rešenja

CRM je rešenje za rad s klijentima koje osigurava alate i mogućnosti koje su potrebne za stvaranje i jednostavno održavanje jasne slike o klijentima, od prvog kontakta do kupovine bankarskih proizvoda i postprodajnih aktivnosti. CRM modulima prodaje, marketinga i podrške klijenata donosi brzo, fleksibilno i dostupno rešenje koje omogućava konzistentna, merljiva poboljšanja u svakom poslovnom procesu. To znači prisnije odnose s klijentima i pomoć pri dostizanju novih nivoa profitabilnosti.

Опширније...

CRM u bankarstvu (5.)

Microsoft Dynamics

Upravljanje odnosima s kupcima (CRM) postalo je neizostavan deo savremenog poslovanja. To je strategija preduzeća koja je u središte postavila klijenta, partnera. Zasniva se na integrisanom upravljanju tržištem, prodaji i izvođenju usluga za klijente, kao ključnim funkcijama kompanija koje su u svakodnevnom kontaktu s klijentima i strankama. Osigurava efikasno i merljivo pridobijanje novih klijenata, pospešuje vernost i zadovoljstvo postojećih.

Опширније...

CRM u bankarstvu (4.)

Orijentacija ka korisniku

CRM je u tesnoj vezi s marketingom. Kompletna strategija i aktivnosti usaglašene su sa aktivnostima marketinga, prodaje i brigom o korisnicima. Pri tome se maksimiziraju efekti same interakcije.

Опширније...

CRM u bankarstvu (3.)

Arhitektura CRM-a

Usvajanje sistema CRM u banci zahteva zajednički rad na tri područja: organizacionom, operativnom i analitičkom . Svako područje obuhvata deo jedne poslovne aktivnosti, koja za izvršenje zahteva podršku informacionih rešenja. Za uspešno korišćenje CRM rešenja, kojem je namena pridobijanje i zadržavanje korisnika i poboljšanje odnosa s njima, potrebna je prisutnost svih pomenutih područja CRM-a.

Опширније...

Рачунарски факултет Рачунарски факултет 011-33-48-079